Mycket att göra

Hej alla! Har tyvär inte bloggat så bra dessa dagar men har vart med ellinor både igår och i måndags. Igår vart vi hos mig och bakade både äppelpaj och kladdkakemuffins (dör så gott). Och hade så kul. Men det jag måste berätta nu är att jag ska sova över i våran skolskog med klassen imorgon tills på fredag. Kommer ha med mig godis, läsk och massa gott. Även sovsäck osånna grejer. Finns altså 3 vindskydd där som är väl byggda och fräscha gämfört med andra tycker jag. Detta ingår altså i typ kursplanen så vi är så gott som tvungna. Men det kommer bli så kul. Vi ska fiska kräftor, grilla och ha så kul. Man får inte ha med sig mobilerna men kommer typ ha det endå, hehe. På fredag slutar vi runt 10-11, så kommer bli så chill. Men nu så är maten färdig så måste drae, ses på fredag/lördag! :D

Kommentarer
Postat av: 💕 TWO ASIIANS 💕

SVAR: Tack det är bra :) Vad har du gjort idag då? /Moa

2013-09-04 @ 18:13:43
URL: http://twoasiians.blogg.se/
Postat av: Sofia - Lever drömmen i LA

älskar the body shop :D

2013-09-05 @ 02:12:49
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0