Hola

Slutade vid 10 över 3 idag, äntligen hemma! Längtat som en dåre, haha. Vart endå rätt kul idag i skolan endå, på spanskan hade vi bingo, engelskan hade vi grupparbete, matten hade bla. grupparbete och på idrotten var det oxå väldigt chill, även om det var suuper jobbigt. Och sedan då svenskan, vi läste i en bok. En annan kul grej är att den 25 juni 2014 ska min klass flyga upp till island och vara där i 4 dagar. Även åka till danmark först, och ta då flyget därifrån. Kommer då få träffa min lille brevvän som jag hoppas jag kan bli "riktig vän" med. Dock är det väldigt länge kvar, hinner redan bli 14 innan, haha. Ska nog ta och sova en liten stund nu, är så trött. Hoppas ni haft en bra skoldag, kram!

Kommentarer
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Vilka fina bilder! ;)

2013-09-16 @ 21:21:58
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0