---- facts

  • Jag gillar faktiskt skolan, nu i 7:an så blev allt roligare!
  • Nutella är mitt allt.
  • Jag tycker att Miley Cyrus "nya" låt Wrecking Ball är så himla dålig.
  • Jag skrattar alldelles för mycket.
  • Det fulaste som finns är när tros-kanterna syns på byxorna, haha.
  • Tråkigaste ämnet i skolan är Teknik, hatar det.
  • Jag skäms när jag tänker på hur töntig jag var på mellanstadiet/lågstadiet.
  • Jag har bara en smilegrop. Ibland syns den asväl, ibland inte alls.
  • Jag tycker att alla borde adda mig på snapchat. kkajzaanderssob
  • skickar MINST 200 sms per dag.
  • Har med mig min mobil vart jag än går.
  • Lyssnar på musik typ varje lektion. 
  • Vi är bara 6 i min spanskagrupp. Vilket gör att det är enklare för oss att lära oss. 
  • Vi har ca inga prov i skolan.
  • Dock kommer vi ha det när skolan börjar igen. :(
  • Min skola är jävligt rolig.
  • Jag är mer med dom äldre i skolan, än dom i min egen klass.
  • Nästa år kommer jag åka utomlands med alva, längtar så mycket.
  • Vill ha kort hår, hatar mitt långa fula.
  • Är faktiskt väääääääldigt sällan arg i skolan. Händer nog aldrig ens.
  • När jag blir sur skrattar jag. 
  • Mitt nummer är 0723214034. skriv till mig vettja :)
Dett blev typ tråkigaste inlägget -ever. Men hade inget annat för mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0