Nationella

Har inga bilder..

Hej! Vet att bloggningen är kass, men whatever. Skolan var "skit"-rolig. Skrattat jättemycket. Dock är det ibland en dålig stämning i klassen. Vissa har förändrats och är inte alls som vanligt, så något är på tok någonstans. Iallafall, gjort en ny sak till menyn som ni säkert ser nu. Har ont i magen, inte kul! Får det varje gång jag äter. Äter inte frukost, eller i skolan. Och sedan när jag äter middag hemma, så mår jag inte bra. Jag får ju skylla mig själv, men har ju magkatärr, så det är det oxå. Men det har inte vart lika besvärligt sen jag bytte skola. För på den förra skolan var det stress, ledsamhet, och man fick anstränga sig mycket mer, fick hålla koll på allt och alla. Men det är slut på allt det nu, och min mage är bättre.  Till rubriken: Idag hade vi 2 styckna nationella prov i matte. Imorgon är vårt sista. Har gått jättebra ensålänge, hoppas det muntliga imorgon går bra. Är typ as arg just nu, men vi ses imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Lycka till på det muntliga nationella då :)

2013-03-21 @ 15:56:53
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0