I'M SO HAPPY

HEJ! Är så himla glad just nu, har vart hela dagen. Kommer berättade det senare! Har vart en såååå himla chill dag idag, simhall, slöjd & idrott. Efter skolan hängde jag med Alva hem. Vi hade det jättekul.Kom hem för typ 15 minuter sen. Vi gick till pulkabacken, men det fanns ingen snö där, (HAHA) så vi fick gå hem igen.. xD Vet inte vad vi tänkte på..När vi kom hem så bakade vi kladdkake-muffins, fick med mig några hem så sitter och smaskar på dom nu, mums! Gör snart "det glada inlägget".
OBS!!!!! Gör det INTE för att skryta eller ngt, så om du tror det så har du fel!!! Men tycker ni borde läsa inlägget sen för jag gjorde illa mig oxå, så det borde ni läsa! :p

Kommentarer
Postat av: Wilma Johansson (canonflicka.blogg.se)

Hej! Nu är vinnaren utsedd i min tävling. Vann du? Maila mig så skickar jag info om vinsten!
Kram

2013-03-19 @ 19:57:46
URL: http://canonflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0