Fredag!

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!
 

Denna veckan har varit mycket rolig! Har skrattat så mycket! Fast vi byter typ platser i klassrummet efter 1 månad. Och förut satt jag med Nadine, Jacob och Kristoffer. Vi skrattade HELA tiden, vår fröken fick säga till oss ganska många gånger för att vi skrattade hela tiden. Men det är ju roligt att skratta, ellerhur? Vi bytte iallafall i onsdags och jag sitter nu med Nadja, Albin och Timothy! Och dom är oxå roliga, men saknar Nadine, hehe! ^^
 
Imorgon så ska jag på kalas vid 2, för min farbrors fru fyller 50 år. Efter det ska jag springa in, hämta mina grejer sen sticker jag till Gabbi på tjejkväll med henne, Jonna, Nelly och Alva. Gabbi bor typ mittemot mig så det tar 20 sekunder för mig att gå dit. Vi sover över hos Gabbi då, sen på söndag går jag hem sen åker till pappa med liza. Så denna helgen kommer nog inte bli bästa bloggningen.. men ska försöka.
 
 
detta inlägget fick mycket text.. men aja.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ☆Z I N J A☆

gottie!

2013-03-08 @ 22:34:10
URL: http://zinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0