Under the sun, there we belong

Hejsvejs! Idag har jag gått ca. 2 mil. Hade lite olämpliga kläder ( jeans + converse ) men så farligt var det inte. Alla svettades ihjäl typ, medans jag småfrös. Hade bland dom bästa i min grupp. Karl och Elin i 9:an och linnea , hampus, ludwig och massa roliga. Det vart ju väldigt jobbigt att gå så långt, men man får ju bättre kondis vaaa.  När jag kom hem från skolan idag så somnade jag i min säng vid datorn för jag var så himla trött. Sen vaknade jag och åkte med mamma och pappa till nybro och sen till min kusin och hämtade något. Imorgon efter skolan så ska mamma göra mina naglar. Eftersom hon har jobbat som nagel-grejsimojs så kunde hon sätta på tippar och sånna grejer, så jag hoppas det kommer bli fint till skolavslutningen. Slutar skolan på torsdag medans dom i nybro slutar på fredag. Men alla ni i min gamla klass som läser detta, jag vill jättegärna träffa er på fredag. Ge er en stor kram för jag saknar er jättemycket. Kommer ju sitta i kyrkan och se er, men efter det så kanske jag kan gå till er utanför klassrummet om ni vill träffa mig. Vill ni det?  Vet att jag kommer träffa några under sommaren som tex. Lowa väldigt mycket. Kommer bli den bästa sommaren på länge. Ska vara med kompisar, åka till Stockholm med bästis igen och kaaaaaaanske åka till Gbg med pappa och liza. För vi brukar alltid åka någonstans med pappa varje sommar och då vill vi åka till Gbg. Hoppas det. Fresten så va vattenkriget i skolan igår superkul. Skrattade väldigt mycket, och nästan alla killarna gick på mig samtiidigt! :p Men nu ska jag fixa lite saker inför imorgon. Seeya!

Kommentarer
Postat av: Lowa

Ja, bara längtar tulls att få se dig! Och sommaren 2012!! <3
Kram, ha en fin skolavslutning! Vi ses <3

2013-06-12 @ 17:09:32
URL: http://lowaek.blogg.se
Postat av: Åsa

snygg bakrundsbild<3

2013-06-17 @ 17:21:11
URL: http://kajzasfotostyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0