Känner mig som rena rama legenden

Detta inlägget blir långt..
hej på er! Har inte haft ork till att blogga, känner inte lusten så mkt längre. Imorgon ska jag iväg, så kommer inte blogga då heller. Kanske på kvällen, får se. På torsdag slutar jag skolan, vilket jag INTE längtar till. Denna veckan som kommer kommer vara väldigt stressig. Fast med bra saker. På måndag ska vi ha vattenkrig i skolan ( ALLA MOT ALLA ) så kommer bli superkul. Sen ska jag hinna baka 2 tårtor tills på torsdag då, sen ska även vi 6:or köra brännboll mot lärarna medans alla andra kollar på. Jag suger på att skjuta, men är helt okej på att springa och det är inte våra lärare så kommer inte bli så himla många bränningar för min del iallfall, men man vet ju aldrig? Det viktigaste är ju att vi har kul, ellerhur? På söndag ska mamma och jag försöka hitta någon vattenpistol som vi ska köpa, måste ju ha en på måndag. Sen så ska jag hinna skriva klart min berättelse jag håller på med, eftersom den påverkar mitt betyg i svenska. Fast är redan väldigt nöjd med mina betyg och hoppas att jag det förblir. Men asså.. kan inte fatta att jag slutar 6:an på torsdag, kommer börja lipa på avslutningen och kommer sakna mina kompisar så otroligt mycket. Vissa står jag verkligen otroligt nära och kommer sakna dom mer än allt. Verkligen. Det tråkiga är att nästan alla går i 5:an och dom kommer jag inte se fönns om 1 helt år. Svider lite, men hoppas vi kommer hålla kontakten. Börjar redan 7:an. Nyss känndes det som jag började 4:an och var så himla stolt över mig själv. Men dessa 3 åren har gått på 2 röda sekunder och börjar redan 7:an. Tycker att alla ska vara stolta över sig själva. För vi som har vart 6:or nu har haft det tuffast av alla andra. Vi har ju lixom vart dom första som får betyg i 6:an, och det är inte lätt att ha bra betyg kan jag ju säga. Det finns så himla mycket krav och allt. Lärarna har till och med koll på en på rasterna då man får göra vad man vill. Men dom har krav även då. Fast alla har ju klarat sig och tacka alla för det. 

Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

Nej vad kul med vattenkrig!

2013-06-08 @ 18:32:42
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0