I never fear death or dying, i only fear never trying

Tjena, hallå, hej!  Haha, vet inte riktigt vad jag ska skriva i detta inlägg men hittar på något. Är lite små sur faktiskt över en väldigt töntig sak. Men som några av er kanske vet så finns det en karusell på Gröna Lund, eller ah "fanns" som heter " Extreme ". Nu när dom har byggt en ny där som heter " Eclipse " så har dom flyttat den. Den vart ju bland dom roligaste där, och nu är den flyttad till Furuvik Zoo. Suck that. Men, den nya är väl säkert minst lika kul som den. Men har iallafall plockat och städat i mitt rum idag. Eftersom jag är expert på att stöka ner. Men nu är det hyffsat iallafall. Imorgon vet inte jag vad som ska ske. Vi kanske ska åka till Vita Sand, om inte så ska jag kanske vara med Jennifer. Vet iallafall att när jag vaknar imorgon ska jag hoppa in i duschen, skulle gjort det idag igentligen men klockan är nästan 12 nu och nästan alla sover så ska nog inte det. Ska snart bädda mig ner i sängen tillsammans med en sjukt bra bok som jag kommer tipsa om i ett inlägg någon gång. Har läst den innan men kan inte motstå att läsa den igen. Har oxå redan börjat skriva upp vad jag ska ha med mig till sthlm. Vet att det är lite tidigt ännu, men har endå inte haft något att göra idag. Ska oxå fråga mormor om jag kan låna hennes resväska, eftersom det är smidigast att släpa med sig sina grejer i.  Men nu ska jag göra mig iordning innan jag ska bädda ner mig i sängen, och vi ses imorgon. Ha en bra *natt*? :) Kram.
 
 
DU? Följ mig på instagram; kkajzaandersson , then you are a star. 

Kommentarer
Postat av: Sara - Hold on be strong

Fin bild :)

2013-06-27 @ 04:59:40
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: ella&malin - foto och vardag

sv: jag skulle föreslå aldibris.se! du får böckerna skickat på posten till ett riktigt bra pirs, 150 kr tror jag dom ville ha för hela triologin :)

2013-06-27 @ 12:28:18
URL: http://twohappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0