I go La La La

Såg att det var någon som trodde det var ett linne på mina 2 senaste porträtt bilder, haha! Det kan man tro men igentligen är det en jumpsuit. Sorry för dålig kvalla.
Kom nyss hem från min överraskning. Det har vart jättekul och så himla snällt att dom fixade allt detta för mig. Såhär gick det till: Först så gick jag ut för att Alva skulle komma och hämta upp mig med bilen. Så dom stannade en bit bort och så kom Alva fram till mig med ögonbindel och sånt så jag inte skulle se något. Sedan så fick jag ha hörlurar med hög musik så jag inte skulle höra. Så satte dom mig i bilen och så åkte vi. Jag hade ingenaning om vart vi skulle, men sen så stannade vi och alva ledde mig till dit vi skulle. Och sen när jag fick av mig ögonbindeln och allt det så satt Nadine, Linnea, Nelly och Alva då på en filt med vid kalmar slott på en fin plats vid ån. Vi åt god sallad med massa gott i och sedan åt vi chokladdoppade jordgubbar. Sen satt vi där och pratade en stund till Alvas mamma kom och skulle hämta oss. Jag fick ta på mig ögonbindeln och hörlurarna igen och sen så när jag fick av den igen så var vi framme vid Baronen för att kolla bio. Vi köpte massa gott att äta och sen kollade vi på en väldigt bra film som jag tyckte var väldigt bra. Den vart så himla cool för dom kör bilarna så himla fort och ah allt var hur bra som helst. Ska nog kolla på den sen igen. Sedan åkte vi hem till Alva och skulle sova över där. Vi åt chips och massa gott och kollade på film och hade mysigt. Sen somnade vi alla och sen idag körde vi " Just Dance 4 " och hade väldigt kul. Juste, fick även massa fina presenter och choklad av dom oxå. Det har vart så kul oh tack igen för allt. 

Kommentarer
Postat av: A L E X - foto & vardag

sv: Förlåt för sent svar.. Hehe, samma :s
Vad har du gjort idag då?

2013-06-25 @ 17:25:43
URL: http://malmstroms.blogg.se
Postat av: Alva

Hoppas du hade kul! Var riktigt roligt att se dig stå där med ögonbindel och allt, haha!

2013-06-27 @ 10:22:02
URL: http://alvizfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0