Diamond clouds, higher than a supernova

Naglarna som min mamma gjorde på mig.
Hejhej! Kom nyss hem från Vita Sand efter att jag sov där inatt. Ska nog mest bara sitta vid datorn idag och plocka lite i mitt rum. Nu i veckan kommer jag byta rum. Så måste ha det lätt att flytta mina grejer. På torsdag är det midsommar och då kommer jag träffa Lowa. Så längtar dit. Sedan på fredag så ska vi åka till min moster på Öland för hon har sommarstuga där. På söndag så ska jag åka någonstans och har ingen aning vart. Alva har någon överraskning för mig som är i 3 dagar. Vet ingenting mer, men hoppas jag kommer få träffa Nadine iallafall. Vill såklart träffa dom andra tjejerna oxå, men tror inte jag kommer göra det. Men ni får ha det gutt, ses!

Kommentarer
Postat av: Rhoda Alemayehu W Michael

Tack! Jo de bra!

2013-06-16 @ 20:46:58
URL: http://rhodamichael.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0