Browniiie

 
Tjolla kottbollah!  Idag har jag solat och haft den hr skönt som helst. Låg och solade i bagaget på bilen på vitasand. Det var så varmt där inne så solade där, hihi. Precis duschat i 30 minuter ungefär. Ska snart packa oxå eftersom det är vattenkrig i skolan imorgon. Mamma köpte en as stor vattenpistol till mig som det får plats väldigt mycket vatten i. Så det kommer bli superkul. Fick ganska mycket färg på mina ben idag, eftersom att jag bara solade dom då jag inte hade någon bikini med mig. Som ni ser på bilden blev jag väldigt brun. Ska bli änn brunare nu i sommar så det kommer bli kul. 

Kommentarer
Postat av: CECILIA

åh, jag vill också kunna bli brun :(

2013-06-10 @ 17:07:12
URL: http://candersson.bloggplatsen.se
Postat av: Ellinor

Haha tjolla kottbollah❤😊👌

2013-06-12 @ 14:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0