50 saker ni kanske inte visste om mig

  1. Jag vet ärligt talat inte om det heter " favorit " eller " faborit "
  2. Jag chansar på favorit.
  3. Min favorit mat är Kebab
  4. Min favorit låt är " Beam Me Up " med Cazzette
  5. Att sluta 6:an var bland det jobbigaste ever.
  6. Väldigt många brukar säga att jag svara på tex. sms hur fort som helst
  7.  Och det beror på att jag har med mig min mobil vart jag än går.
  8. Vi är bara 7 stycken i min klass men nu i 7:an kommer vi bli 16
  9. Jag och Timothy blev tsm den 10 november 2012. Och hans födelsedag är den 11 november.
  10. Jag använder inget skal till min mobil
  1. Jag sms alltid med någon
  2. Det var visst jävligt svårt att komma på 50 saker..
  3. Om 23 dagar åker jag till stockholm med bästis igen
  4. Jag säger alltid " jag vene " när jag inte orkar prata
  5. Jag har tappat min mobil i golvet minst 20 gånger
  6. Varav 1 gång fick den en spricka
  7. Jag är bara 158 cm lång, vilket gör mig väldigt kort.
  8. Mitt liv består just nu bara av mobilen, datorn och sova.
  9. Om jag hittar en bra låt lyssnar jag sönder den tills jag tycker den är dålig
  10. Jag har alltid velat ha en lillasyster, men kommer aldrig få en.
  1. Jag är INTE höjdrädd
  2. Jag har åkt helikopter 1 gång, och vill mer än gärna göra det igen
  3. Jag vill ha en Canon EOS 5D Mark
  4. Enda sen jag började min nya skola har jag inte haft ett enda prov
  5. observera att jag inte räknade md ämnesproven.
  6. Jag älskar att lyssna på när någon ljuger när jag vet sanningen
  7. Jag stör mig på så himla mycket småsaker
  8. Tex. som om man råkar missa pyyyttteee lite på en whiteboard tavla när man suddar
  9. Har ungefär 2000 bilder och 80 videos på min mobil, men ska nu sitta och radera massor
  10. Jag valde Franska som språk till högstadiet, men kommer inte få det eftersom jag var typ den enda som tog det.
  1. När jag inte ens var 1 år så råkade min syster klippa min underläpp i 2 delar
  2. Så väldigt många undrar varför jag har ett vitt sträck på läppen.
  3. Att byta skola vart det jobbigaste som finns. Lämna mina vänner, usch.
  4. Men trivs sjukt bra på min nya, och kommer nog göra det på min nya nu i höst igen.
  5. Jag är bäst på att slösa pengar
  6. Jag har kännt jennifer i 12 år
  7. Jag gillar julafton bara för att man får presenter då!
  8. Jag har åkt allt som går på GL förutom den nya som kom detta året, men ska åka den i sommar!
  9. Favoriten är Insane, eftersom man åker upponer i den.
  10. Är nästan aldrig rädd
  1. Jag älskar den underbara känslan i magen när man åker ner från en hög höjd.
  2. Har storlek 36 i skor.
  3. Det mysigaste som finns är att sitta i en husvagn och spela kort när det regnar
  4. Jag har svårt att erkänna vad jag tycker om folk.
  5. Jag målar mina naglar varje dag, förutom nu när jag har tippar.
  6. Jag skrattar heeeela tiden.
  7. Jag är både starkare och snabbare än min syster som är 16 år.
  8. När jag blir riktigt arg så blir jag verkligen sjukt arg!
  9. Kan inte gå till skolan utan maskara
  10. Det jag är minst nöjd med på min kropp är mitt hår

Kommentarer
Postat av: Linn Ahlex

Kul och läsa! :D haha det heter favorit! ;) Känner igen mig på massa saker.....

2013-06-16 @ 21:11:48
URL: http://linnffotar.blogg.se/
Postat av: Linn Ahlex

sv: 2, 5, 7 bland de första, bland andra ''klumpen av sanningar haha'' så är det 1, 8, 9, i tredje är det 6 7, i fjärde ingen, i femte 3 4 6 7 :)

2013-06-16 @ 23:45:34
URL: http://linnffotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0