We can't stop, We won't stop

Så himla vackert vatten som Lowa och jag såg när vi cyklade. Var uppe till ungefär till 5 på morgonen, för jag var inte trött alls och kunde inte sova så det var ljust ute när jag gick och la mig. Vaknade vid 2 ungefär och gick upp och tog mig lite att äta, sen hoppade jag in i duschen och nu ligger jag i min nybäddade säng med musik i öronen och skriver detta inlägget till er. Om en vecka åker jag till jennifer och sedan vid 5 på morgonen ska vi sitta på tåget påväg till stockholm, kommer bli så himla härligt att vara i huvudstaden igen. Och gå på GL, åh ma gad. Haha, ha en bra dag alla! :*

Kommentarer
Postat av: CECILIA

fina bilder!!

Ställ gärna en fråga i min frågestund, det hade varit super! :)

2013-07-01 @ 21:53:48
URL: http://candersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0