Hangover

tjenatjena! Har inte haft tid att blogga idag, för haft fullt upp. Men kan berätta att jag skärde mig idag, och det blödde och det sved som fän, och sen när jag stog vid handfatet så blev jag super yr, modde illa och såg ingenting. Det blev helt svart framför ögonen. Jag fick panik och gick runt överrallt när man igentligen ska sitta ner och dricka vatten. Men jag gjorde inget av det så de blev ju inte bättre. Men sen la jag mig i soffan och då blev det bättre. Så himla äckligt när sånt händer. Men iallafall, ska snart bada för jag fryser lite eftersom jag kom nyss in. Så ska nog ta ett varmt bad och läsa i någon tidning eller nåt.Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lalitta

Fin blogg!

2013-07-04 @ 14:50:57
URL: http://littleblueivy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0