Am i wrong

Mobbaintemittkonstigafetaben.
Hejsan! Kom hem för nåra timmar sen för Liza o jag ville vara hemma de sista dagarna innan jag åker till stockholm. Så pappa körde hem oss och vi ska snart äta. Ganska skönt att det bara är Liza och jag hemma för då kan man göra typ vad vi vill. Fast det kan vi annars med typ, men jag ska tex. sova i mammas och pappas säng inatt för den är så stor och skön så man är typ i himlen när man lägger sig i den.  Haha, men iallafall så har jag solat en del idag eftersom det är sjukt fint väder. Ska nog sola lite till efter maten sen. Har blivit väldigt mycket brunare än innan idag, haha! Vart väldigt vit när jag kom hem! Igår fresten så åkte mamma och jag och plockade jordgubbar. Det fanns självplock någonstans så vi plockade vääääldigt mycket jordgubbar. Tror det var runt 20 liter. Jag var lite osmart för jag tog mina korta converse så dom blev ganska rosa. Men ska försöka tvätta bort det innan stockholm. Men nu ska jag äta så, ha en bra dag! :* 

Kommentarer
Postat av: Emma - The one and only

älskar ditt hår:D

2013-07-06 @ 17:25:31
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se
Postat av: Linn Ahlex

DU HAR INTE FETA BEN OK

2013-07-06 @ 21:20:36
URL: http://linnffotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0