Utmanad

Jag har blivit utmanad av Ellen om att svara på 8 frågor, så gör det nu. Utmanar några andra bloggar längst ner, så läs om du är med! 
 
1.Drömresemål?
USA eller Sydafrika
 
2.Favorit film?
Johan Falk ~ Kodnamn Lisa
 
3.Vilken känd person skulle du vilja träffa?
Joel Kinnaman
 
4.Vilket land skulle du vila bo i förutom Sverige?
USA eller Storbritannien
 
5.Vilken är din favorit maträtt?
Kebab eller mammas tacorullar
 
6. Iphone eller samsung?
Iphone
 
7. Har du pojkvän / Flickvän?
Nej.
 
8.Favorit tv-serie?
Glee.
 
Ja, det var då min utmaning. De som jag utmanar är: Lowa, Alma, Amanda och Linn.

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Roligt med frågor!

sv: Tack så mycket!!

2013-08-22 @ 12:35:34
URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Postat av: Freja

Fin blogg du har! Har varit i både USA och Sydafrika, överfint! :D

Gå gärna in på min blogg och kolla där jag har lite tips om hur man tjänar mer pengar på bloggen :)

2013-08-26 @ 22:08:37
URL: http://frejamarley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0