Ojsan..

Hej på er! Har vart med elli hela dagen. Vi har åkt fyrhjuling, och mer. Har iallafall skrattat jättemycket, hihi. När vi gick till en mack där hon skulle bli hämtad så spelade vi in en video så då ställde vi min mobil på ett stabilt ställe! Och sedan så kom det en sån jäääkla vind så den blåste ner, och gissa vad som hände?? Den sprack. Blev helt förvirrad när jag fick se baksidan! Fast jag ska laga den, och sprickan va bara tyå : ------------    Så liten, men endå! Man blir ju lite rädd lixom, fast det är på baksidan och jag har skal på så det är ingen fara. JUST NU så står min stora syster i globen och gråter. Hon ser nämligen på Justin Bieber just nu! Hennes tårar flyger säkert åt alla jäkla håll säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0