21 days left

Nu är det endast 3 veckor kvar. Sen fyller jag 13 år. Den 9 maj, kristihimmelfärds dagen. Vi är altså lediga den dagen, och dagen efter. Sen är det helg, så är lediga 4 dagar. Yes, vill inte gå i skolan på sin födelsedag lixom! Skrev min önskelista för jättelänge sen, så visar den snart. Idag har jag iallafall vart med alva. Imorgon ska jag sova över med några kompisar, kommer bli jättekul. Kommer därför då inte blogga så mkt..Vilket jag inte gjort på länge men iallafall.. Men en bra sak är att vi fick reda på vårat provbetyg idag. Altså alla proven som jag har gjort hade ju olika betyg, men nu har dom lagt ihop alla betygen och mitt resultat blev ett A. Så alla prov blev ett enda betyg tillsammans och det blev A altså. Är väldigt nöjd! Men nu ska jag äta pizza, mums!
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Kul när det går så bra i skolan! Hoppas du har en fin söndag :)

2013-04-21 @ 15:54:50
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0