wiho

Imorgon har vi idrottsdag, har varit på Kvantum och köpt fika! Till rubriken : Jag har lagt in nästan alla min kläder i min garderob, och det r som ett palatts när man öppnar, men syrra har en WALK IN CLOSET , en garderob som man kan gå i ! Vill ha om något.. men min är helt kul att kolla in i, för det är så mycket kläder så ni kan inte fatta! Men sen i veckan ska jag göra en sak som jag inte säger än, men jag har sagt det innan mene..jag vet att jag inte bloggat, men jag har haft annat för mig! Idag fresten fick jag sluta tidigare för jag hade så JÄVLA ONT I MAGEN, så ni kan inte fatta! Jag trodde jag skulle dö, Jag kunde knappt gå! Så mamma kom o hämtade mej runt 12 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0