What if i love..

TIPS
 

Fick ett litet tips av en annan bloggare, hon skrev om UGGS, altså skor som kan se ut såhär :
Dom kan vara lägre, men det finns ju olika! Det är så snyggt och mysigt nu till hösten, jag tycker det oxå är snyggt om man har mjukis till, för då ser det så himla, ah det är svårt att förklara men jaaa, hoppas ni fattar! Men jag har inga just nu, men jag har haft ett par svarta sen tror jag jag har haft beiga med men är inte säker! På ullared så har min kompis Anna köpt ett par sjukt snygga för 100 kr! Tror det var rea, för det var en röd lapp på! Så jag vill köpa sådana när jag åker dit någon gång! 
 
Tycker ni det är snyggt? Kommentera!
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jaa dom är jättemysiga!
Älskar verkligen Uggs! :D

2012-09-30 @ 18:50:58
URL: http://kkajsa.blogg.se
Postat av: Anna

199*

2012-09-30 @ 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0