jao.

Idag var det ju då första dagen på min nya skola! Hade först engelska i 20 minuter sen rast och sen engelska igen i 20 minuter eller kanske 30, aja venne! Sen hade vi musik, och det var altså typ som vår toa, i vårt kapprum då om man tar den toan 4 gånger sånt litet rum var det dom vi 7 i min klass hade musik i, roligt var det! Sen var det mat sen rast sen elevens val sen hade Jag, Alva, Nadine och Benjamin hemkunskap! Vi gjorde bara en deg sen gjorde vi typ som bullar som vi ska ha till vårt fest som vi snart ska ha för skolan då! Alla har den tillsammans! Och vi fick 1,5 bröd var bara vi 4 då, Hahah! Gott var det oxå! Sen imorgon ska vi till simhallen! Roooligt, antar jag?! :D
cpppppppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0