Duschat

Nu har jag precis duschat och lite saker, ska göra flätor med, men det gör jag sen! Sen imorgon så kommer jag göra en video, och då kommer jag berätta en sak, som jag inte, eller jo jag har sagt en sak, men inte om vad det är som ska hända! Och det kommer jag berätta i videon imorgon! Slutar klockan typ ae, jag venne när jag slutar! Men jag ska gå hem med Ludwig imorgon så det tar lite längre tid, typ 15 minuter tar det att gå hem! Men ah, vi får skynda oss helt enkelt! Så jag gör en video när jag kommer hem, MEN.. jag måste göra lite på MOVIE MAKER, sen ska den ladda upp till hundra innan den kan sparas, sen ska jag lägga ut den på youtube, och det tar kanske 20 minuter eller något, det bror på hur lång videon blir! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0