Tar och lägger mig snart!

Imån ska jag , mamma och liza dra till mitt gamla hus och städa lite! vi åker typ vid 5 dit!
Men jag ska oxå fixa mitt rum, så jag ska göra tidsinställda innan jag ska sova oxå!
NU KOMMER GODA NYHETER :
JAG vet vilka skolavslutningskläder jag SKA ha! Har inte köt dom, men jag ska det med mamma snart! :D
Jag kommer inte visa hur dom ser ut.. men jag kommer ta en liten bild på ett litet ställe så får ni veta liiiiite hur den ser ut! :D
Men skorna är HEEEEEEEEEEELT hemliga! asså det är ju inga fest kläder utan bara en klänning och ett par skor!
Jag längar så sjukt mycket till skolavslutningen! den 15 juni slutar vi i min skola!
Ska även till massa olika ställen i sverige i sommar! Ska även resa till stockholm med min bäztis oxå! :D
Hon och jag döööööööör för vi längtar så mycket! ^^


Men nu ska jag snart sova!
Godnatt ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0