Ny blogg? :/

Ska jag skaffa en ny blogg?

Vad tycker ni? Min kompis har blivit eller ah jag vet inte om jag får säga men det har hänt henne en sak och jag vill inte att det ska hända mig! Så jag tror jag kommer göra en ny blogg!! Den kommer jag nog ha väldigt länge! Pga.. det som hänt byter jag nog! Men jag kommer fortfarande ha BLOGG.SE ! Gillar inte typ DEVOTE.SE eller BLOGGPLATSEN.SE eller något sånt! Det är så himla mycket reklam där xD Men jag väntar tills imån att göra en ny..för jag undrar vad man kan heta på den nya? Jag kommer inte säga vad den kommer att heta fönns en header osv.osv är klart! Så vi får se när den kommer upp oså! :D

Men asså...... det jag inte tycker om är att jag har typ 35 följare på BLOGLOVIN och ni som följer.. följ mig på min nya blogg sen då!! Jag kommer ju blogga om samma saker.. bara det att man inte kan byta namn på titeln på bloggen! Annars hade jag inte bytt utan ajg hade ba bytt namn! :D

Aja... Ska typ sova NU! Men kom ihåg...





KOM PÅ VAD MIN NYA BLOGG SKA HETA!! :]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0