Imorgon

Kommer det bli super! :D Så nu ska jag berätta hur det kommer "se ut" imån! :D
Först har vi musik fasst inte lika länge somvi brukar utan en liten stund mindre sa Pernilla ( vår fröken )! så det kommer bli kul, sedan har vi rast i 20 minuter tror jag! Efter det så ska alla 5:or cyklar alla vi då till kyrkan och kollar på en musikal där! Hoppas den är bra, det är ganska kul och kolla på musikaler tycker jag! :D Sen ska vi inte cykla till baka till skolan igen, utan vi äter vid skolan som är typ "granne" med kyrkan! Sedan cyklar vi till simhallen och är där vid parken utanför och får göra massa aktiviteter.. MEN om det är dåligt väder, vilket det skulle bli imån .. då ska vi vara och bada i simhallen, man får även bada i en sjö där i närheten! Men den är inte så fräsch, så jag stå över det!:) Sen när dagen ska sluta får vi cykla hem UTAN fröknar, vi brukar ALLTID få göra det -.-
Aja, det var allt för mej!
Hejdå alla söta:*

Kommentarer
Postat av: terese - fotoblogg

SV; aw tack så jättemycket! desamma :)

fin bild du!

2012-05-08 @ 17:25:25
URL: http://teresehh.blogg.se/
Postat av: terese - fotoblogg

sv; så lite så, aw nejdå!

2012-05-08 @ 17:53:12
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0