Frågestund :)

En anonym ville att jag skulle ha frågestund, så visst!
fråga på... :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Hur många läsare har du i snitt varje dag?

2. Gillar du att få kommentarer?

2. Vad är ditt favorit objektiv?

3. Hur många kameror har du?

4. Kan du ge tips på vad man kan fota?

5. Vad heter din/dina kameror?

6. Är du tsm med nån?

7. Är du kär i nån?

8. Kommer du med svaren i en videoblogg?

P.s svara gärna på 8:an direkt!

Det var nog bara det jag undra! <3

2012-05-06 @ 20:19:13
Postat av: ANONYM

1. TYCKER DU ATT DU ÄR SNYGG OCH SÖT?

2. VILKEN KLASS GÅR DU I?

3. HAR DU EN POJKVÄNN?

4. HAR DU ETT ELLER FLERA DJUR ISF VILKEN / VILKA SORTER? OCH VAD HETER DOM?

5. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU ÄR STOR?

6. ÄR DU KÄR I NGN?

DET VAR ALLT JAG VILLE FRÅGA :D HA DET SÅ JÄTTE BRA! <3

2012-05-06 @ 21:39:20
Postat av: Anonym

Hur många gånger i veckan duschar du?:-)

Använder du bh?

Isåfall när började du med bh?

Vad gillar du mest?

Plattar/ lockar du håret varje dag?

Hoppas du svarar på mina frågor.. :-D

2012-05-07 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0