MITT DRÖMRUM..

.. som e målat..
Nästa gång vi flyttar så ska nog mitt rum se ut såhär :D
Vid hörnet där det är en kamera o allt!
Där står det ett stativ som jag vill köpa , och där på ska man sätta kameran , och där är det en vit vägg så perfekt som en fotostudio :D Det står : Foton oxå...
Jag ska kanske göra en grej med mina finaste kort jag har tagit efter sommaren!! ^^p
Sen till sängen.. Påslakanet som sitter på täcket , på det vill jag ha en bild på mej ! Det kommer kosta mycket , men endå!!
Mitt rum kommer ha ett slags "tema" elleraa typ 2 , och det ena är mig och min kamera , massa bilder oså som jag har tagit med min BÄSTA kamera!! Och det andra som jag VILL ha då , inget at detta e sant då för det e mitt drömrum , men det andra är : USA
lixom , ni vet hur en USA flagga ser ut va? Aaa sånt mönster osv.!
OM jag hade fått detta , hade det blivit bra då?

teckningen är slarv!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kommer nog bli hur fint som hälst!:DD

2012-03-31 @ 22:40:03
Postat av: Alma..♥

Det blir nog jätte fint det ser ut så iallafall♥

2012-04-02 @ 14:48:05
URL: http://aalmasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0