Jennifer♥

Till dig jennifer:
När jag var 1 år ungefär såg jag dig 1-2 meter ifrån mig!Vi började leka antar jag.Vi blev kompisar och nästan direkt bästisar.Jag visste att du skulle vara en bra vän man kunde lita på.Kolla nu ! Nu är vi oxå bästisar och kommer alltid att vara ♥ Man kan lita på dej på 1000000000000000000000 x allt % ♥ 1 vän är 1 vän man kan lita på.En oäkta vän är 1 man inte kan lita på.Du är en man VÄRKLIGEN kan lita på! O man inte litar på dej är man ju cp eller något! ♥ Kom till sak.. Du är det bästa som finns.Att få bli din vän var ett av dom bästa ögonbliken i mitt liv.Sen dess har jag älskat dig ♥ Vi har 1000 minnen ihop , mer än det till och med! Vi har skrattat tills vi dött.Men vi är änglar tillsammans så vi lever ingen ♥ Om 1 sjärna skulle tändas för varje gång jag tänker på dig , skulle natten vara ljusare än dagen.Utan dej , ingen kajza! Utan dej är som : Ett förhållande utan kärlek , en himmel utan sol ♥ Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta gumman och hoppas di ve och fattar det ♥ Tror inte du är så knäpp så du inte vet det :D ♥ Jag har miljoner andra vänner (typ) :D Och du med.Men det blev just DU och JAG som blev bästisar.Fatta vilken tur jag har.Jag har inte ens börjat än ! Jag tänker på dej NU , just NU när du läser detta tänker jag på dig. Du betyder mer än allt.Om jag är ledsen så gör du så jag blir glad och skrattar , det är just en sån vän man önskar sig.ALLA vill ha en sån vän , och TÄNK det har jag ♥ Och det är DU ♥ Du och jag har inte gjort allt man ska , men endå så är det det roligaste vi gjort :D ♥ Du har väntat ovh väntat för att kunna veta vad det var jag skulle skriva , nu läser du det : JAG ÄLSKAR DIG ♥ Jag kan inte ens förklara hur mycket du betyder , jag skulle kunna sitta uppe hela natten om jag orkade och skriva bara om just DIG ♥ Det ska alltid vara vi 2 , hand I hand livet ut ♥ Imån får vi ses , efter 100 år ! ♥ Det kommer bli awesome gumman :* ♥ I sommar kommer vi kanske åka till ett ställe som vi var på förra året i exakt 3 dagar och det var bland det bästa jag varit med om ♥ Det blev extra roligt när jag fick vara där med dig ♥ Tillsammans är vi 1 ♥ F*********************'N vad jag saknar dej ♥♥♥♥♥♥♥
Älskar dig  mer än du älskar mig ♥ På skolavslutningen 2011 kommer jag ihåg att 5 minuter efter jag kom hem , så knackade det på dörren och jag sa : Men vem f*n är det ? Det är ju skolavslutning om ingen visste det? ;) Och då öppnade jag ! Och då fick jag se en söt , snygg oc väldens bästa tjej framför mig ♥ DU ♥ Du frågade mig och vi kunde vara , och jag sa att mamma inte var hemma så då sa du att du redan hade fågat min mamma och då hoppade vi in i din bil och körde hem till dom mormor ♥ Vi hade såklart skit kul och satt vid din mormors och morfars dator och tog 1000000 kort med webbkameran♥
Jag skulle kunna skriva hela natten om jag orkade ♥ Men mitt har dött ♥
Hoppas du blev glad bästis ♥
ILY ♥♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vet du hur många tårar det kom från mej när jag läste detta? asså fy f*n att du gör det här för mej, jag älskar dej så in i ******, kommer aldrig att glömma de här ögonblicket, elr de ögonblicken vi hade när vi var typ 3 år heller, kajza jag är din du är min, förevigt! DU e den bästa bästisen man kan önska sej, asså, tänk vem JAG hade varit utan dej då..? JAG ÄLSKAR DEJ MER ÄN ORD KAN SÄGA ! DU KOMMER ALLTID ATT FINNAS I MITT HJÄRTA! Våra fina minnen tillsammans! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ :************************** ÄLSKAR DEJ NU OCH FÖRALLTID!

2012-03-17 @ 22:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0