Inne på ipad

Hejsan alla söta <333 just nu är jag inne på pappas iPad :D jag skriver kanske lite cp men det är för man kan inte göra allt på en iPad som på en dator !! Sen kan man kanske men jag vet INTE hur man byter rad .... Duktigt .
Men NU lärde jag mig det , man klickar på retur :DDDDDDDDDD Gud vad jag e bra !!!!!
Men nmen men , jag vet att jag skriver mycket nu , men det är så kul att blogga på en iPad !! :^DD
jag vet inte heller hur man läger ut bilder !! Det måste jag lära mej oxå!!
Men nu ska jag prova lägga ut en bild men jag kommer nog inte kunna.....
Äger jag kunde inte heheheheheheh , men vi ses hejdå

Kommentarer
Postat av: Ida

Du måste ladda ner blogg.se appen för att lägga ut bilder på en iPad :)

2012-03-17 @ 20:50:39
URL: http://idamatildapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0