Fota = My life <3

Jag ÄLSKAR att fota!
Jag ska önska mej ett objektiv från 70-300  , men jag kommer ha kvar mitt gamla!! För det är bra att ha om man ska fota inne ! :D
JAG MÅSTE BARA HA ETT OBJEKTIV ! ett nyss altså!
Detta SKA jag eller jag MÅSTE ha detta!! :
Den är ganska eller aa lagom höjd , och har kulledshuvud vilket är SUPER :D
Som ni kanske märker så kommer detta bli som en Mini fotostudio :D
Eller , jag kommer köpa massor med saker till min fina kamera :D
Men dom 2 bilderna , det är saker jag MÅSTE ha asså!!
Tror du detta kommer bli bra om jag får detta? :D

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Tack ! :) ♥

2012-03-31 @ 16:37:35
URL: http://eeellensblogg.blogg.se/
Postat av: Julie

hoppas du får det du ville ha på bilderna!



Du kajza.. det har varit rätt mycket mellan oss på den senaste tiden. Och jag orkar verkligen inte med att du och jag ska va ovänner.

Nu satt jag och tänkte tillbaka på en massa gamla minnen du och jag har ihop! Vi va jätteofta och hade såå kul! Önskar det kunde bli så typ igen..

Men det blir en massa missuppfattningar. Och sen blir det bråk, STORA bråk..

Jag mår så jävla dåligt av sånt, så det är drf jag önskar att de aldrig mer kommer bli så.

Sen säger du att det oftast är du som alltid ska säga förlåt. Jag kan hålla med om att ibland är det så, men nu säger jag förlåt. Bara för att få stopp på detta.

Det jag har sagt nu är min åsikt, skriv tillbaka så fort du ser detta, snälla? ;(

För jag vill inte att de ska bli värre.



<3

2012-03-31 @ 17:44:49
URL: http://julieanderssons.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jag tror att det kommer att bli bra! :D



sv: Hihi tack så jättemycket sötnos ♥

Puss ♥

2012-03-31 @ 18:00:36
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0