Planer för mitt rum!

Efter Stockholm så ska jag spara ALLA mina pengar! Månadspengar, pengar som jag får, och ALLT! Jag ska nämligen spara till mitt rum! Kommer ju få pengar i julklapp så jag får ju lite då med men jag orkar inte vänta så jag ska spara redan efter stockholm! Jag vet redan lite vilka möbler jag VILL köpa och kommer säkert att köpa! Vet redan hur mitt um kommer se ut OM jag nu skulle köpa dom möblerna!! Tänkte visa några av dom :
En byrå för ca:800 kr! Väldigt snygg Och har 4 stora lådor! Man kan ha allt mellan himmel och jord i den! Kläder, skor, smycken, smink , hårprodukter, borstar, papper, pennor ALLT!!
Om ni böjer skärmen framåt så ser du bättre eftersom dom är vita! :)
En vägghylla  som jag har väldigt stora planet på vad jag ska ha på den! Ca: 100 kr! Väldigt snygg och bra att ha !
Det var 2 av dom saker! Ses sen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0