Måste bara skriva av mej.

Vet att jag har bloggat dåligt men jag har haft en bra dag och solat och badat så dagen är okej! Hoppas ni har det bra! Jag har det iaf! Har käkat 2 glassar , calippo cola ! ^^ Sen har vi grillat och sånt! Så det har varit mysigt idag! Sen har jag nyss kollat på TYST VITTNE som var sjukt bra! Dåligt slut bara! :(
Men ah.. det r bara 19 dagar kvar fasst nu är klockan 23.35 så om 25 minuter är det bara 18 dagar kvar! :D
Sen r det bara 3 dagar kvar sen åker jag till kolmården! Det tråkiga är att det tar så LÅÅÅÅÅNG tid att åka dit, och det tog typ 5 timmar att åka till stockholm förra året .. :/ Kan det inte finnas raketer som man kan åka så man är där typ innan dolk ens hinner vakna? :d
Haha, näämen! Har tråkigt just nu så jag ville bara skriva lite! :D Jag sitter ju vid datorn ibland ochee kollar ju vissa bloggar oså, och ibland får jag bara som en liten kick i mig, så jag blir helt plötsligt skit glad av folk! Tex. Bilder, text eller vad som! ^^ Så ni som läser dettta.. du har nog säkert gjort mig glad någon gång! :'D
Jag har gjort mig själv glad mååånga gånger! Jag kan skratta åt mina egna skämt, och.. det brukar vara bland det roligaste jag vet! :D ÅÅÅÅÅÅ, måste bara säga en sak. Det kanske inte är roligt men det var det roligaste i hela mitt liv nästan! ^^
 
När jag och bästis var en gång, då satt hon vid datorn i sin säng och jag hade en tidning att kolla i, en tyå JULIA idning eller nåt! :D Och då var det typ att man skulle kryssa u vad man tyckte var bäst av 2 saker! Och då var det på 1 sida en bild på Stefan i VAMPIER DIARIES eller hur det stavas och sen då Damon på den andra sidan! Och då var det ju 1 bild var på dom 2,  och stefan då tex. han hade plattat hår och lite fax oså, sen hade ju damon rufsigt hår och kanske lite fax eller géle i håret ! Aaah, så då valde Jennifer typ rufsigt men hon visste inte vem hon valde! Och sen var det ju fler sådana frågor och tillsist hade hon valt flest på STEFAN fasst hon igenlitgen hade tyckt damon! Men sammtidigt som vi gjorde det så skrattade vi så jag kissade typ ner mig! Jag hade så ont i magen och såndan huvudvärk så jag hållde på att dö! ^^ Har nog alldrig skrattat så mycket i hela mitt liv asså! Joo, kanske i stockholm.. men asså det kommer ju vara ett minne för livet! ^^
 
Aja, orkar inte skriva mer nu! Venne ens om ni kommer orka läsa allt detta.. men ahja!  :D
 
Hejdå! =p

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahahaha, det var ju sjukt kuuuuuul! <3 x allt!

2012-07-12 @ 08:53:03
URL: http://jennifersvedin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0