Simhallen med bäzta Anna !

Hej !!!
Nu har jag varit i simhallen med bäzzta ANNA ! :) Vi träffade tanja där oxå ! Så alla vi 3 var där.Vi puttade varandra på typ en gummianka som man kuned ha i vattnet.Den har som 4 "ben" så tanja och anna satt på 2 var på varsin sida och jag skulle putta ner dom från den ! Och gissa vad som hände.... Anna gjorde en bakåt vålt men hon skrattade bara!! :D  Men sen så gjorde jag dte super många gånger och då gjorde anna det igen och tanja!Det var super kul , efter ett tag gick vi o köpte godis ! Det var oxå as kul ! för anna köpte en lion och jag ville med ha en ! Då la jag i pengarna och väntade tills godisen skulle åka ner ! MEN DÅ FASTNADE DEN ! då kom det ut 2 femmor så jag fick göra om det.Då åkte den ena ner men innan det när den fastnade så kom den ju inte ner men nu när jag skulle ha den bakom den då som hade fastnat så var det nästan båda som åkte ner ! Då åkte den första ner , men då fasnade den andra som jag skulle viljat ha ! Så det var supernära att jag fick 2 ! STÖRANDE ! Sen hoppade jag från den stora trampolinen ganska många gånger ! Men anna hoppade bara fårn den lilla för hon ville inte hoppa från den höga ! Hon har slagit i sej en gång så hon är inte så "förtjust" i att hoppa den mer.Men sen så fikade vi med tanja och hennes pappa och lillebror ! Bullar o saft. As gott ! Sen gick vi o bubblade så det var skiiiit kallt i vattnet sen! Men man fick tåla ! Nu orkar jag inte skriva mer tyvär ! Men det kommer fler inlägg senare ! :)
Pözz , bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0