Lowa !

Hajj fina läsare !
Jag har hafft sjukt kul på jullovet men snart är det slut bara imån oxå ! Igår till idag har jag sovit över med lilla lowa (lowis) vi har hafft superkul! vi har kollat på tv spelat på pappas IPAD och och lowas DS och ätit vatten melon !
Jag spelar ju ett spel som heter moviestarplanet förkortning är det ju då MSP! vi försökte gå upp i level asså man kan komma upp till level 20 ! Men det kommer ta tuuuusen år typ ! Så lowa o jag satt uppe aslänge och försökte komma upp i level ! Jag kom upp i level idag och lowa är inte i level ennu ! Lowa ÄR i level 7 och jag ÄR i level 10 !
Har inte så mycket mer att säga typ ?! Förutom att jag har varit i kalmar idag med mammi o pappi ! :) 

Pöözz ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0