Sommar 2011 !

Saknar sommaren så SJUUUKT mycket!!!
Nu börjar äntligen snön att smälta !
Lite bilder bara sen sommaren 2011 !
Super söta Lukas ! :D
super ful bild , ja vet!
Jag skolavslutning 2011
Haha ellen :D
Vi åkte till sanbergs konditori direkt efter skolavslutningen !
midsommar
alla tårtor på midsommar :D
nomom noom ..
Vi på öland !
Under här kommer ni se lite glassar , vi var typ på ett ställe där man kunde köpa glass för 200-300 spänn xc
Detta här mammas ! Den hette typ : Banana splitt !? ;D
Ludde ville baa ha en vanlig mjukglass , så den hette mjukglass och den längst bort är min XD
Och den hette : Kalmar ff tror jag ! :D

Kommentarer
Postat av: JULIE♥

Hahaha, skolavslutningen!

Jag är ju med på den 5:te bilden i blommig klänning med lockigt hår :D

Hihi, det va tider de! <33

2012-02-20 @ 01:00:18
URL: http://julieanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0