Minnen <3

äär ju med jennifer och vi har ju kännt varandra sen vi var superduper små.Och till och med varit grannar här i lilla Hanemåla! Vi satt förut och kollade på supersööta kort på Jennifer när hon var liten , hon var så sööt^^
Då så kom jennifers mamma in där vi satt och sa att dom hade videos sen vi var små ! Då skullle vi kolla på 1 då och då gjorde vii det! Först var det jennifer när hon var liten och sen så kom vi till när Jennifer och Liza stog och dansade , då började jag att gråta! Glädje tårar! Sen kom ju jag med och då var Jennifer ute i regnet med Siad  då kom jag och då gjorde jennifer något på mej och jag ba : AJE! Hahahahaha , och då gick jag hem ! ;DD
superkul!
Inget mer att säga , men vi kanske ses senare ! :D
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: liza

åh jag vill ju också se dom, förresten om du länkar och skriver om min blogg i din skriver jag om din i min :)

http://lizastrombergg.blogg.se/

2012-02-18 @ 21:19:08
URL: http://lizastrombergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0