'arg'

Jag är faktiskt vansinnig !
Jag ska nog sluta att lägga ut bilder på mej själv , för en del som jag känner VÄLDIGT, VÄLDIGT väl härmar mej , exakt samma 'stil' och redigering en lite text nere i hörnet vit såklart då o.o sen är bilden riktad på samma "ställe" altså om jag tar en bild på magen har den oxå tgit bild på magen , men nu var dte ju på sidan av ansiktet !!!!!!!
SLUTA , hitta på egna bilder istället för att härma en?! Visst jag kanske överdriver men ,  att oj vad farligt det är kanske ni tycker? men dom har gjort EXAKT likadant , jag la ut bilder igår och i förgår , och bilden kom ut från personen / personerna IDAG !!!!!!!!!!!???????????????? och igår ?!!!!!!!!!!!!???????????????
lägg av o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0