INFO..

Nu har jag lite info till er, så häng med nu! Vi slutar skolan på onsdag, altså en dag tidigare än alla andra. Och Imorgon så hänger jag med alva hem efter skolan, sover där till skoldagen efter! vissa kanske tror att man inte får det, men vi fick det igen! Så då sover jag där, och sen på onsdagen när vi kommer hem från skolan hänger jag med henne hem igen oså gör vi oss i ordning där inför julavslutningen, sen drar vi dit och gör allt som tänkt. Sen drar jag nog hem med min familj. Så den andra jag tänkte säga var att jag har ju med surfplattan, MEN jag kommer inte ha alls mycket tid för bloggning, så var inte spända på massor med inlägg.. Men det kommer ju inlägg, så kolla endån! Ses sen.



Kommentarer
Postat av: privat.

Hur många besökare har du? Och kan vi få se en bild på det ?? :)
Kram!!

2012-12-20 @ 00:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0