Va stark, va modig! Dom andra har ingen kraft över dig endå.

Altså, ibland blir jag lite ledsen, fast ingen kan se det på mig.Altså jag kan vara ledsen nu, men ingen kan fortfarande inte se det! Du o jag är tillsammans och har super-kul. Men mina kompisar är dina kompisar, men altså när min kompis kommer fram till dej som JAG är med i gentligen och kramar dej..då blir jag väldigt ledsen och jag får stå där helt tyst.:/    Tar mina kompisar, är nästan mina kompisars kompis mer än vad du är min. Jag blir så fruktansvärt ledsen när jag får bli behandlad så.Mobbad och nertryck är inte mitt första val, utan det sista jag inte vill bli.Många är behandlade det som jag skriver om nu! Och jag VET hur det känns.Det finns INGEN mening med att göra sådana saker!!!!!! Det är bara sjukt knäppa och dumma folk som gör så och dessutom VILL. I 5 hela år, FEM år! Jag kan INTE säga ifrån, det går inte! Jag gör saker som jag igentligen inte vill. Det jag försöker säga är att INGEN ska behöva bli behandlad på dåliga sätt. MOBBING, SLAGEN,  VAD SOM HELST! Det säger jag för att  det är inget kul att bli behandlad på sådana saker!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad har hänt Kajza? :c

2012-08-10 @ 21:20:19
URL: http://ryttarenkajsa.blogg.se
Postat av: Jennifer

Jag? <333333333333 :* puss finns!

2012-08-12 @ 10:43:23
URL: http://jennifersvedin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0