Ullared

Nu skriver jag ganska mycket! Brukar ALDRIG göra det! Men nu gör jag det!
Jag har varit inne på youtube, och där såg jag på massa videos som människor eller så hade gjort videos där de visade vad det hade köpt i Gekås Ullared! SÅ JAG VILL ÅKA DIT ERA BAJS. Jag hade tänkt att önska mig i födelsedagspresent men sen kom jag på att jag ska önska mig en cykel och ett objektiv! Så jag kan inte göra det! Men jag får vänta tills vi ska dit + att jag ska önska mig i julklapp av min halvpappa att vi ska åka dit! Min syrra ska med det så vi 2 kommer önska oss det! Det finns jättemycket saker där jag vill ha som jag har sett i videos , men alla säger att det finns på lindex osv. här där jag bor oxå! Men det r billigare i ullared + att det är mycket roligare att åka dit! Har bara varit där 1 gång !
Men nu har jag skrivit ganska mycket, så ni får ha en bra dag ! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0