Julie här!

hejhej alla!

Just nu gästbloggar jag (julie) på kajzas blogg, riktigt trevligt faktiskt!

Vill bara säga att kajza är en härlig och snäll vän! Hon och jag har så många minnen tillsammans så det finns inte!
Alltid när vi är, har vi kul!
Och ofta fotar vi!
Även fast det har hänt väldigt många saker mellan mig och kajza, löser det sig alltid, och vi blir vänner.
Sjukt skönt tycker jag, eftersom jag inte gillar att va ovän med snälla, söta, fina människor!
Jag finns alltid här för dig kajza, bara att skriva.
Jag har hjälpt kajza många gånger när nån har varit elak, och hon har gjort samma sak mot mig.
Riktigt riktigt snällt!

Jaa, det va väl det. Har inte så mke mer att säga!
Kajza, du betyder! <3



Kolla vilken söt, liten tjej! Hahha, det va ett tag sen det!


Lust att kolla min blogg? Där kajza kommer gästblogga!
Följ och checka! -----> http://julieanderssons.blogg.se

hejdooo alla kajzas fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0