SHOPPIIIIIIIIIIIING ! :D

Hej !!!!
Idag har jag varit i Kalmar med klassen heeeela dagen lång ! Det var skiiit sköjj!! Först skulle man börja skoldagen klockan 10 över 8 på tåg stationen , men då såklart så blev tåget försenar på 40 minuter , så då frööös jag ihjäl -.-
Men när vi kom in till Kalmar så gick vi till Kalmars museum.Och där fick man svara på olika frågor på ett frågeformulär typ.Det handlade om en gammal man ? :) Men sen efter det så gick vi till EX = Exprediment Labbet
Det var ganska kul :) Man fick pröva på olika grejer , vilket man lärde sej liiite av ? :) Men sen så gick vi till det roligaste på hela dagen .........
BARONEN !!
Julle och jag ( Kajziz ) Vi gick runt där i en timma , sen fick man inte vara där med :( Men jag skulle vilja vara där längre , men man fick lixom inte det ? Men julie och jag gick in på : Glitter , Gina , Indiska , Ur & Penn , Mc , New Yorker  sen typ nån mer , men det minns inte jag ? :) Jag köpte lite grejer för typ 300 kr , jag har 100 kr kvar , men nu ska ni få se vad jag köpte :
KOLLA NER, DÄR SER NIIIIII VAD JAG KÖPTE , KOMENTERA GÄRNA :( <3333
ear Cuff - Glitter - 29 kr
Ett smyckeskriin , man kan öppna det - Indiska - 149 kr :)


Snyggt elle ?




Kommentarer
Postat av: Vita Tiffany

Haha men kan du nt skriva lite om msp ! Om din gubbe lite mera istället för dig själv !! ;D Jag heter Isa på riktigt! Men jag har en fråga, hur får du bilder på dig själv för jag har ingen vebbkamera.

2012-01-03 @ 15:15:00
URL: http://kesshatesha.bloggo.nu
Postat av: Linnea :)

Jag har ett lika dant örhänge ! <3

2012-02-04 @ 21:19:19
Postat av: Nadine

Fin blogg Kajza! :D

2012-11-09 @ 15:40:00
Postat av: Nadine

Fin blogg Kajza! :D

2012-11-09 @ 15:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0