Första inlägget !!

Hej !!

detta är mitt förtsa inlägget på min blogg , min nya blogg iaf !!

Min gamla hette : www.kajzastyle.bloggplatsen.se
men jag bytte , för jag inte vill ha den kvar !!

Men iaf , jag vill att ni ska få veta lite "fakta" om mej !

Jag heter Kajza  , och är 11 år , jag gillar att Dansa , vara med kompisar och sminka mej o så.Jag gillar skolan på ett visst sätt , vi jobbar med olika ämnen , och dom ämnenrna jag tycker är bra är Engelska , Musik , Idrott och Slöjd , kanske finns nåra fler , men inte vad jag kommer på nu ! Jag älskar att vara med kompisar , specielt min Bäzza
( Jennifer ) <333

Ah , ny vet ni iaf lite grejer om hur jag e o så !! :D

Ses , Puzzie ! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är min bästa vän! ♥ x asf! Loveyou!

2011-11-28 @ 15:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0