Kosta

Hej , idag har jag varit kosta med familjen ! Det var kul.Vi gick in i en sko-affär och skulle se om ett par till vinterskor till mej , jag har precis fått ett par nya , men jag skulle tydligen få ett par till ! :D
Sen sista affären skulle ju dåva Glitter , såklart så var det ju en STOR rea på alla smycken , men det fanns inte så många snygga , men mamma köpte alla jag vill ha ! Nu kommer allt ....................







Hår spännen : 10 :- igentligen 39:-







Hårspännen 10:-   igentligen 29 :-





Bokstaven K , hoppas ni ser .... 25 :-  igentligen 38 !










Öronhängen 10:- igentligen 39 :-




Och nu mina ÄLSKADE skor !




UGGGGS !














ull i dom !

Har sprejat dom så att dom tål vatten ! :3


Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0