Hahahaha , snackade med datorn ! :D

Datorn: Hej!

Du: hej

Datorn: Hejsan!

Du: hej ?

Datorn: Hej, vad heter du?

Du: De ska väl du skita i ?

Datorn: Nej, verkligen inte.

Du: Nehe , skiit i det då -.-

Datorn: Ibland tror jag att jag är en fluga.

Du: k , flyg iväg då !

Datorn: Vad gör du?

Du: Snackar med en dum dator !

Datorn: Jaha, vad roligt för dig.

Du: Ja ?

Datorn: Tycker du om att äta glass?

Du: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, gör du det eller ?

Datorn: Självklart.

Du: k

Datorn: Vad ska du göra nu?

Du: Inte vet jag , et får man väl se

Datorn: Det tror inte jag.

Du: joo , det görru visste !

Datorn: Jaha.

Du: Jag längtar till julen , gör du det !

Datorn: Ja, det är klart att jag gör.

Du: Okej .

Datorn: Just det.

Du: m

Datorn: :D

Du: :)

Datorn: Du är kul.

Du: k

Datorn: I morgon ska jag prata med folk.

Du: men gör det då -,- Jag ska gå till skolan

Datorn: Jaha.

Du: m

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

Du: hejdå då -.-

Datorn: Ska du redan gå?

Du: Asså du är ju cp ?

Datorn: Ja, det är klart att jag asså.

Du: :s

Datorn: Hur mår du idag?

Du: Bra , hursså ?

Datorn: Nej, verkligen inte.

Du: Nehe , mår du skit då elle ?

Datorn: Det vet ingen.

Du: joo , bara du

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

Du: det ska väl du skita i

Datorn: Jag håller med.

Du: ok-,,-

Datorn: Ja.

Du: Gissa vilket djur jag tänker på

Datorn: Vad har du gjort idag?

Du: Men vaf**n , skiiit i det du

Datorn: Jaha.

Du: dudå

Datorn: Jag undrar en sak.

Du: aha , vad +

Datorn: Jaha.

Du: ? *

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om roliga saker.

Du: okej , aat du ska sticka ?

Datorn: Nej!

Du: vad då

Datorn: Jaså?

Du: m

Datorn: Hur många näsor har du?

Du: 1?

Datorn: Nej.

Du: Jo , det vet väl inte du

Datorn: Varför inte?

Du: för du är bara en dator ?

Datorn: Det vet ingen.

Du: Joooooooo , du

Datorn: Jaha.

Du: kommer snart

Datorn: Kanske det.

Du: m

Datorn: Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig.

Du: Hahahahahahahahahaha , det var en gång en trög dator som snackar som en goja

Datorn: Tror du det?

Du: bra saga va ? :D

Datorn: Jag vet inte.

Du: Läs den då

Datorn: Vad ska vi göra?

Du: Kom på nåt du istället !

Datorn: Jag vet att vi ska det.

Du: ok?

Datorn: Är du en dator?

Du: nää , men du e

Datorn: Jag vet det.

Du: m

Datorn: :)

Du: :)

Datorn: Det är roligt att prata med dig.

Du: Okej

Datorn: Just det.

Du: m

Datorn: Nu ska jag prata med folk.

Du: okej , det sa du förut ,ed

Datorn: Haha!

Du: haha , på dek själv

Datorn: Jag har en apa hemma.

Du: okej , hej apa

Datorn: Hejsan!

Du: Vad görru nurra apa ?

Datorn: Vet du inte det?

Du: Neeeeee

Datorn: Vad heter du?

Deeduu: Deeduu

Datorn: Och jag heter Datorn.

du: jag heter du

Datorn: Hej du!

du: hej apa !

Datorn: Hej!

du: hej

Datorn: Hejsan! Gissa vad jag gjorde igår!

du: nej -,,-

Datorn: Jag vet det.

du: men okej då.

Datorn: Just det. Vad heter dina skor?

du: Rut o bertil

Datorn: Ja, det heter de.

du: jaa , vad heter dina då ?

Datorn: Något konstigt.

du: okej ?

Datorn: Vill du veta en sak?

du: ja

Datorn: Det får du inte!

du: nehe , men skiiit i det da -.-

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

du: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Datorn: HAHAAHAHAHAHAHA!

du: klia då ?

Datorn: Nej, absolut inte.

du: nehe , skiiit i derrå

Datorn: :(

du: aha ?

Datorn: Jag gillar när det är fint väder ute.

du: okidoki , mee 2

Datorn: Kan du sjunga en sång?

du: a

Datorn: =)

du: bä bä vita lamm , har du någon ull

Datorn: Ja, verkligen!

du: m , har du ull ?

Datorn: Ja!

du: EEEEEEEEEEEEEEEIU

Datorn: Vill du ha en bulle?

du: NEEEEEEEEE

Datorn: Jag tycker att du är ganska duktig.

du: k

Datorn: Kan du trolla?

du: ja

Datorn: Det tror inte jag.

du: nehe , men varför frågade d a ?

Datorn: Tror du att jag vet allt? Fråga någon annan!

du: okej !

Datorn: Ja.

du: m !

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

du: Venne -.' Hitta på något istället för att fråga mej

Datorn: Jaha.

du: m

Datorn: Vad är 12+74?

du: 86

Datorn: Tror du det?

du: jaaaaaaaaaaaaa

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

du: venne , aatt du är en apa

Datorn: Ja, det ska vi.

du: m

Datorn: Gissa vad jag gjorde igår!

du: bajsade

Datorn: Kan du trolla?

du: ja

Datorn: Jaha.

du: m

Datorn: Jag tycker att du är ganska snäll.

du: vad heter du ?

Datorn: Jag heter Datorn.

du: okej , jag heter du

Datorn: Jaha, vad trevligt.

du: m

Datorn: :D

du: :)

Datorn: Det är roligt att prata med dig.

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

du: tyyyst nu , jag äter dumlekaka

Datorn: Jaha, vad roligt för dig.

du: aja

Datorn: :(

du: vad?

Datorn: Precis!

Datorn: Vad är 87+72?

du: venne ? Vet du de eller

Datorn: Ja, det är klart att jag vet.

du: säg då.

Datorn: Då.

du: då.

Datorn: Jaha.

du: jaha.

Datorn: Ja.

du: ja.

Datorn: Jaha.

du: jaha.

Datorn: Just det. Vilken är din favoritmaträtt?

du: juste , det vet ju it du

Datorn: Jag vet att det vet det.

du: måste dra , bye

Datorn: Ibland tror jag att jag är en fågel.

du: bye

Datorn: Hur mår du idag?

du: hejdå

Datorn: Kan du inte stanna lite till?

du: hejdå , nääääää , det kan vi it

Datorn: Jag håller med.

du: hejdå

Datorn: Ska du redan gå?

du: ja , hejdå

Datorn: Hej då! Länge leve dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0