Thinking of you

Tjenare! Tänkte bara skriva nu lite fort. Imorgon så ska jag se Oscar Zia och Isak i x-factor. Vi har tydligen fått fribiljetter, så vi ska dit. Så kommer nog inte blogga fönns jag kommer hem, eller ah.. det kommer jag inte. Har ätit tacos idag, så himla gott. Men så dum som jag är så åt jag ett äpple innan maten så jag blev mätt, men åt endå lite. Vissa har undrat om jag kan visa hela min skolavslutningsklänning. Och JA det kan jag, kommer kanske visa imorgon eller på söndag. Dock kommer jag lägga ut den bilden på instagram, så ni måste gå in på min instagram då den är uppe ( jag säger till när här på bloggen ) och kolla där. Om ni vill redan nu vara så gulliga o följa mig redan nu så heter jag kkajzaandersson. Hoppas ni haft/har en bra fredag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0