It's so much a heart can take

Hejsan! Nu är klockan 2 och har vart hemma en stund. Så himla skönt att sluta tidigt på fredagar. Kommer vara ute ganska mycket idag och fota. Har ju inte vart ute och fotat på ett tag så måste fota blommor som jag inte lagt märke till förut. Ska bara fixa lite i mitt rum först, sen går jag ut i det fina vädret. Det är så himla varmt ute, så ska byta till shorts när jag har skrivit klart detta inlägg. I skolan så hade vi NO, matte och idrott. Sen raster då såklart! Ha en super bra fredag nu, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: så bra! Jag är jättesjuk så jag har inte haft det så bra tyvärr..
Favoritland och varför? <3

2013-05-17 @ 19:27:44
URL: http://agneshagelberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0