We own it

Hejhej! Har inte orkat att blogga idag, för har vart så otroligt trött. Vaknade runt 20 över 11 av att min lillebror satt på väldigt hög musik så jag vart arg och gick upp. Sedan låg jag bara i sängen och kollade på film. Åt pannkakor till frukost och kollade på TV samtidigt. Sen vid typ 5 åkte vi in till Nybro och åt på Nybro-Kebaben, mums! Sen har jag laddat ner musik till stockholm på min fula lilla mp3 som jag måste ha med mig. Med tanke på att jag inte kan ha hörlurar i min mobil för att jag har råkat trycka i en "kula" i hörlurehålet så det går inte att trycka i hörlurar där i. Men det funkat ju oxå bra med min mp3.
 

Kommentarer
Postat av: Linn Ahlex

vacker bild

2013-06-27 @ 12:52:37
URL: http://linnffotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0