Student

Sista bilden är tagen med min mobil.
Hejsan! Idag har jag vart på student för min bror Emil tog studenten. Började små lipa, fråga mig inte varför men jag kan börja gråta väldigt lätt och när sin bror tar studenten är det tillåtet. Men istället för att åka hem från åsa igår själv så hängde hon med o sov här så hon kunde hänga med på studenten idag. Vi åkte runt 11 och kom nyss hem. Har vart en rolig dag, och om 3 år så är vi där igen. Även om 6 år tar jag själv studenten. Börjar redan att längta.. Tar studenten om 2191 dagar, inte så länge. Eller?
 Grattis till alla andra som tar studenten, ha en super bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: Sara - Hold on be strong

Härliga bilder :D

2013-06-06 @ 17:14:54
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: angelica

fina bilder! :D studenten är stort och det är väl bara till att längta till det, haha! Jag har mina tre år på gymnasiet kvar så det är inte sååå mkt, MEN du, njuut av tiden, för jag tror man längtar för mkt till studenten, trots skolan är tråkig och jobbbig så ska man njuta!

2013-06-07 @ 00:10:39
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Åsa

kajza wtf

2013-06-17 @ 17:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0